Un conegut influencer escull una gelateria de Sant Boi com una de les millors opcions per gaudir aquest estiu

Un conegut influencer escull una gelateria de Sant Boi com una de les millors opcions per gaudir aquest estiu

Un popular creador de contingut gastronòmic ha posat el focus sobre un negoci de Sant Boi que aquests dies està captant l’atenció de milers d’usuaris a les xarxes socials.

Una cafeteria gelateria de Sant Boi ha guanyat protagonisme a les xarxes socials després de ser recomanada per un reconegut creador de contingut gastronòmic. Al vídeo, el creador explica que havia rebut recomanacions sobre el local i assegura que es tracta «d’una de les millors cafeteries per venir a berenar”.

Durant la visita mostra alguns dels productes que ofereix l’establiment, entre els quals destaca l’orxata artesana, els gelats, els creps i els pastissos de formatge. “Si encara no el coneixes, queda’t amb mi que t’ho ensenyo”, comenta al principi de la publicació, que ha despertat l’interès de milers d’usuaris a les xarxes.

El creador és @bestfoodbcn, un influencer gastronòmic que suma prop de 20.000 seguidors a TikTok i 30.000 a Instagram. Ha compartit un vídeo visitant l’establiment santboià Tasta’m, ubicat al carrer Joaquim Auger, 77 de Sant Boi, i el vídeo ja supera les 100.000 reproduccions acumulades en només 24 hores.

Gelats, creps i orxata per combatre la calor

Una de les parts centrals del vídeo està dedicada a l’oferta d’estiu de Tasta’m. El creador destaca especialment la varietat de productes freds disponibles i assegura que l’establiment és una opció molt atractiva durant els mesos de més calor.

“Aquí no només vens pels creps, tenen una gran varietat de productes, com els gelats o l’orxata ben fresqueta. La veritat és que és ideal per aquest estiu”, afirma.

Durant la visita, l’influencer i els seus acompanyants tasten diverses especialitats del local. Entre elles, un crep dolç combinat amb pistatxo, crema de cacau i gelat de pistatxo. En veure’l, exclama: “Quina bomba de calories!”.

També tasta una proposta de crep salada amb bacon, ou i formatge. Sobre aquest producte destaca especialment la qualitat de la massa: “La massa és un escàndol, estan tots molt bons”.

L’orxata artesana, una de les protagonistes

Més enllà dels creps, una de les elaboracions que rep més elogis és l’orxata artesana. Segons explica el creador de contingut, es tracta d’un dels productes que més el van sorprendre durant la visita. “Això a l’estiu entra sol. Està boníssima”, assegura al vídeo.

La publicació s’ha convertit en un aparador destacat per a Tasta’m, que aquests dies està rebent una gran visibilitat gràcies a la repercussió aconseguida a Instagram i TikTok. Amb més de 100.000 visualitzacions acumulades en un sol dia, el vídeo situa l’establiment santboià entre les recomanacions gastronòmiques que més interès han despertat a les xarxes a l’inici de la temporada estival.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *